środa, 3 czerwca 2015

Odchodzę.. papa, kochani ;(

To już postanowione. Nie ma odwrotu. Lucas, przenieś mnie do zakładki "odeszli". Nie chcę żeby ktoś za mną tęsknił. Hah, dobre, udało mi się to. I tak nikt by nie tęsknił. Ale tym razem nie potrzebuję waszych fałszywych i wymuszonych zapewnień, że tu pasuję. To nie dla mnie. Mam nadzieję że wataha będzie lepsza beze mnie. (Lucas nie patrz na mnie krzywo, bo siedzisz koło mnie) Jestem tu niepotrzebna. (Dzięki Tene, za głos na mnie na Miss. Kochana jesteś.) Zresztą i tak wszyscy o mnie zapomną po kilku sekundach, ba milisekundach, mikrosekundach! Cóż, podsumowując tę beszensowną paplaninę, która zabrała Wam kawałek życia, Odchodzę. Chciałabym tylko powiedzieć, że niektórzy z was (np. Ifus, Cutt, Tene) udowodnili, że są coś warci. I że warto ich kochać. Ja nic nikomu nie udowodniłam. Jestem zerem (jesteś seeeeeeeeeereem, białym żołnierzem!). Ifus, Twój bohaterski czyn na zawsze zostanie w moim mózgu, jako dowód na to, że nie wszyscy ludzie są źli. Jesteś moim wzorem. Już po raz ostatni,
                   
                                                                                                               Wasza Xove.

10 komentarzy:

  1. Xove.. Jestem załamana i mam doła :c *totalna załamka-nie do pocieszenia :(*
    ~Cutt z ogromnym smutem :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa Xove, wracaj. Nawet mnie nie denerwuj tą gadką o "bohaterskim" czynie, ani o tym, że "nikomu nic nie udowodniłaś". To dzięki Tobie tu dołączyłam. Widząc Twój formularz, stwierdziłam, że będę miała z kim pisać. A Ty mi tu kuźwa z odchodzeniem wyskakujesz :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam cię. Takie jest moje zdanie. I wcale nie dzięki mnie tu dołączyłaś, tylko dzięki Lucas'owi :). I tak kużwa napisałam do Eis'a opko a on ku*wa przez ponad miesiąc nie znalazł czasu na to, żeby odpisać (typical). Jeszcze raz dziękuję ci. Jesteś niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Xo... Będę tęsknić. Ba, już tęsknię ;-;
    Mam nadzieję, że wpadniesz od czasu do czasu na chat...
    *Tula Xo i nie chce puścić*

    -Dziad, Tene, Korra10, czy jak to mnie tam zwą

    OdpowiedzUsuń
  5. Pa Xove...
    Nigdy nie pisałyśmy, ale i tak szkoda, że odchodzisz...

    ~ Runa

    OdpowiedzUsuń
  6. Xo!!! Nie odchodź! Seth się zabije!!!
    ~Cutt :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A już planowałam Cię z Ex'em zeswatać D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Seth wykopuje sobie już nagrobek :'C
    ~Cutt ze smutem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorki, już nie ma mowy. Jak widzicie - wszyscy mnie ignorują i mają w dupie moją obecność. Przykład pierwszy z wierzchu - Eis. (A tak na marginesie - Eis, obyś umarł padalcu) On jest z Tene. Ehh. Taki już mój los. MIło było z wami. Poza tym, to że odeszłam to głównie wina Eis'a. Może ktoś go ubić za mnie? To by było na tyle...

    OdpowiedzUsuń