czwartek, 4 czerwca 2015

Od Dhirena CD Katniss

-Cześć, Katniss!-Przywitałem się.
-Hejka, Ren.
-Chciałem Ci pokazać fajową książkę! Chodź!-Zamerdałem ogonem i pognałem do jaskini, a Kat szła za mną. Wyciągnąłem schowaną w jaskini książkę i położyłem ją przed waderą :
 http://preview.turbosquid.com/Preview/2014/05/25__23_51_22/book__0001_Layer%204.jpg1ba6a9f4-dbcc-4e2b-a116-a45a106945e4Larger.jpg
-Co to za książka?-Zapytała.
-Największy zbiór opisów potworów autorstwa Czarodzieja Grimma.-Powiedziałem dumnie. Otworzyłem książkę na losowej stronie i zacząłem czytać na głos :
-Strzyga to stworzenie niezwykle agresywne wobec innych gatunków. Żywi się mięsem, w skrajnych przypadkach rybami. Mają wysokość około 2 metrów, a ich szczęki wyposażone są z ostre kły. Mają długą grzywę w różnych kolorach. Zamieszkują lodowe jaskinie.-Katniss skrzywiła się i zamknęła książkę kładąc swoją łapę na mojej.


<Katniss?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz