piątek, 5 czerwca 2015

Od Rena CD Katniss

-Hivyo!-Zawołałem z uśmiechem.
-Czyli? Co to znaczy?
Uśmiechnąłem się.-W języku suahili to znaczy po prostu potwierdzenie.
-Aha...-Zaśmiała się. Poszliśmy po pupila dziewczyny. Okazało się, że to Feniks! Zmieniłem się w gryfa i zacząłem rozmowę z feniksem w ojczystym języku wszystkich ptakopodobnych stworów, oczywiście suahili:
-Hello!-Zawołałem, czyli po prostu "cześć".
-Habari za asubuhi- Uśmiechnął się Feniks. Po chwili rozmowy dowiedziałem się, jak ma na imię, ile ma lat, oraz czym się interesuje. Po jakimś czasie zmieniłem się w wilka i spadłem na ziemię.
-Fajowy z niego gość!-Uśmiechnąłem się.
-O czym gadaliście?
-O różnych rzeczach, poznaliśmy się trochę. Ma na imię Favkes, tak? Ma 7 lat?-Odparłem.
-Dokładnie!-Zaśmiała się.-Szczerze nawet nie wiedziałam, że on mówi w jakimkolwiek języku!

<Katniss?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz